Dag 12 - Las Vegas

Vi kom fram till Las Vegas vid fyra tiden på eftermiddagen. Vi gjorde ett snabbt stopp vid Las Vegas skylten.
Jag och mamma trodde att den skulle vara jättestor, men i verkligheten var den liten.
 
 
Vi bor på hotellet Paris. Man har en Eiffeltorn-kopia och inuti hotellet finns det massa små caféer, och man har gjort självaste staden där inne. Man har gjort hus och träd osv. Man har gjort taket till en himmel och det är vind där inne, så det känns som att man är ute. Innan jag kollade närmre trodde jag faktiskt att vi var utomhus. Det är ett jättecoolt hotell.
 
På kvällen gick vi och åt på en resturang tillhörde Ceasars Palace. Jag skulle beställa en alkoholfri drink, men eftersom att bartendern inte visste hur man gjorde det, så skämdes servitören och gav mig en gratis lemonad! Han var jättetrevlig och han gjorde en del utav kvällen.
Maten var HELT fantastisk. Vi köpte varsin pizza som var såå goda, vi fick in dem på träbrädor.
 
 
Här är lite bilder på Las Vegas nattetid:
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0